Saturday, June 4, 2011

CRITICAL MASS-bulan 5



HAHA,
kepada yng hadir pada blan 5 aritue untuk menyertai konvoi critical mass,saya
ingin berterima kasih kerana hadir pada hari tersebut..Critical Mass ini dapat mengeratkan hubungan silaturahim antara kita..di smpping itu saya dapt mengetahui pelbagi jenis2 fixie seperti PROMAX,EXITWAY,BIKE TECT,LEADER,OSCAR AND SHIMANO.HAHA mcm tAU Jer semua padahal x thu sngt pown...critical mass mula pada pkul 9.00 tetapi aritue bermula pada pkul 10 kerana kekurangan MURSHER untk menjaga semua yang menaiki basikal FIXIE NIE...critical mass akan berakhir pada pkul 11 klau x silap saya..tetapi sya dan abng2 fixie smua melenciong ker tempat laen untuk makan smbil merehatkan bdan..kiterorng mkan kt kdai mamak jer..x kaya pown mcm koerang semua..HAHA Saya dapat air free iaitu air teh o ais abng HAFIZ SHAH yang belanja..trimas abng HAFIZ SHAH.zzz Pastue kiterorng trus bertolak ker dataran merdeka untuk bebuat pertandingan iaitu lumba haram dengan menaiki FIXIE.HAHA pelbagi jenis pertandingan yang ader di situ..apadah dah la saya penat nak ajak lagi lumba basikal FIXIE..pada pkul 12 kiterorng akan balik ker kawasan masing2 iaitu PETRONAS sri manja untuk berehat seketika..HAHA KITE orng menyembang sampai x ingt dunia tau..HAHA APA Lagi ha dh lupa dh saya..HAHA CAIWLOBETE!!!

No comments:

Post a Comment